سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی خبر داد

واژگونی خودرو سراتو، 2 کشته و 3 مجروح بر جای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از فوت دو نفر بر اثر واژگونی خودرو سراتو در اتوبان همت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار داشت: در ساعت ۱:۳۷ بامداد امروز(جمعه) در مسیر غرب به شرق اتوبان همت ابتدای اتوبان شیخ فضل الله جنوب یک دستگاه خودروی سراتو با ۵ سرنشین جوان به دلیل نامشخصی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی و برخورد با گاردریل و تیربرق در آستانه خروج از سطح آسفالت واژگون و آتش نشانی در جریان این حادثه قرار گرفت.

وی افزود: قبل از رسیدن آتش نشان‌ها دو نفر از سرنشینان خارج شده بودند که علائم حیاتی و وضعیت وخیمی داشتند، اما سه نفر از آن‌ها داخل خودور محبوس بودند که آتش نشانان با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و هر سه نفر را بیرون آوردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: مصدومان تحویل اورژانس شدند که مشخص شد از آن سه نفر دو نفر فوت شده و یک نفر هم شدیدا مصدوم شده است. خودور به محل امنی منتقل و عملیات در ساعت ۳:۴۶ پایان یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ابابیل
۱۹:۵۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
در اصل خرابی خیابان و بزرگراها و غیر استاندارد بودن ماشین ها وتقلبی بودن لوازم یدکی هاست. جوانها بدانند سر رفیق وشور حال جوانی زود گذر با جان خود تلف نکند قدر خودتان را بدانید. حیف حیف از گذر عمر روحتان شاد.