سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گیلان خبر داد؛

وضعیت مناسب تامین برنج در گیلان

استاندار گیلان از وضعیت مطلوب ذخیره سازی و تامین برنج در استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  مصطفی سالاری استاندار گیلان در جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات استان گیلان گفت: با مقادیر برنج مورد نیازی که از تولیدکنندگان و کشاورزان خریداری و ذخیره شده، در این بخش نگرانی خاصی وجود ندارد و همه چیز تحت کنترل ستاد تنظیم بازار قرار دارد.

وی با اشاره به ایجاد تعادل مطلوب در بازار گوشت قرمز گیلان افزود: از دستگاه‌های ذیربط در حوزه تنظیم بازار انتظار داریم نسبت به کاهش واسطه‌ها اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان وجود انبار‌های کالا با ذخیره معمول را برای هر استانی ضروری دانست و گفت: استراتژی به کار گرفته شده توسط دستگاه‌های بازرسی و نظارتی گیلان در این زمینه مطلوب بود به همین علت از ایجاد جو روانی منفی در استان جلوگیری به عمل آمده است.

سالاری با بیان اینکه در ماه‌های گذشته دو مورد ذخیره غیرمجاز مواد اولیه کارخانجات در گیلان مشاهده شد افزود: دستگاه‌های متولی در حوزه تنظیم بازار و سازمان تعزیرات حکومتی در این موارد به سرعت ورود کرده و با رسیدگی به موقع به این پرونده مشکل به وجود آمده را حل کردند.

وی ذخیره کالا‌ها و اقلام مورد نیاز مردم در انبار‌ها را در صورت رعایت ضوابط و مقررات بلامانع دانست و افزود: با توجه به شرایطی که در بازار توزیع کالا‌ها و اقلام اساسی مردم در سطح کشور رخ داده است وجود چنین فضا‌هایی در تعادل بخشی مناسب به عرضه و تقاضا مؤثر است.

استاندار گیلان تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر نحوه تأمین و توزیع میوه و مرکبات شب عید در استان گیلان را ضروری دانست و در پایان تصریح کرد: جلسه بررسی و نحوه تأمین و دستگاه‌های نظارت کننده بر توزیع میوه و مرکبات پایان سال باید حداکثر تا هفته آینده تشکیل و برنامه راهبردی در این زمینه اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/آ

وضعیت مطلوب تامین برنج در گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.