سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته چهارم  لیگ برتر بسکتبال؛

پیروزی شیمیدر مقابل ذوب‌آهن/  نیروی زمینی مغلوب نفت شد

سه دیدار از هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال برگزار شد و تیم‌های پالایش، پتروشیمی و شیمیدر مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.    

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران عصر امروز (پنج شنبه) با برگزاری 3 مسابقه در دزفول، تهران و آبادان وارد هفته چهارم شد.

در تهران تیم شیمیدر تهران که یکی از مدعیان لیگ برتر به شمار می رود و بازیکنان مطرحی را در اختیار دارد به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت و در حالی که تا پایان 2 کوارتر ابتدایی این بازی از میهمان خود عقب بود توانست در پایان حریف سرسختش را با نتیجه 69 بر 54 شکست دهد و به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند.

در دیگر بازی هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال تیم پالایش نفت آبادان در خانه میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود. در این مسابقه تیم پالایش نفت آبادان موفق شد با نتیجه 74 بر 61 مقابل تیم نیروی زمینی به پیروزی دست پیدا کند.

در دزفول نیز تیم رعد پدافند این شهر به مصاف تیم پتروشیمی بندر امام رفت که در پایان مقابل حریف خود با نتیجه 97 بر 49 تن به شکست داد. دو تیم پگاه و شهرداری گرگان نیز آخرین مسابقه از هفته چهارم را در تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

پیروزی بسکتبالیست‌های دانشگاه پیام نور مقابل اوگاندا

شکست خانگی گاز در تهران / شیرازی‌ها مغلوب میزبان شدند

شب درخشش مدعیان/ میزبانان مغلوب میهمانان شدند


انتهای پیام/

نتایج رقابت های لیگ برتر بسکتبال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.