سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی نقاشی معلولان در خانه هنرمندان اصفهان

هشتمین نمایشگاه تخصصی نقاشی معلولان تحت پوشش انجمن خیریّه توانخواهان آسوده مأوى با عنوان « رنگ هستی» در روز شنبه 26 آبان ماه در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام  روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان ، یکی از وظایف مهم اجتماعی و فرهنگی توجه به معلولان و دادن اعتماد به نفس به آنان است ؛ در همین راستا و با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین اهداف انجمن خیریّه توانخواهان آسوده مأوی ، توانمند سازی توانخواهان است ، حوزه هنری استان اصفهان با همکاری این خیریه به برگزاری هشتمین نمایشگاه رنگ هستی اقدام کرده است.

یکی از بارزترین اقدامات انجمن در این راستا ، برگزاری کلاس های طراحی و نقاشی (با نام رنگ درمانی)برای توانخواهان است که این مرکز می کوشد تا استعدادهای بالقوه معلولان را که خودشان و بسیاری از افراد جامعه وجود آن را باور ندارند،به عرصه ظهور بگذارد.

از منسجم ترین نمایشگاه های نقاشی توانخواهان ، "نمایشگاه نقاشی رنگ هستی" است که همه ساله و طی هشت سال پیاپی به صورت منظم و با در نظر گرفتن زمینه خوداشتغالی توانخواهان برگزار شده است.

امسال نیز همچون سال های گذشته این نمایشگاه از 26 آبان تا ۲ آذر از ساعت ۹ صبح الی ۸ شب در

گالری خانه هنرمندان واقع در خیابان آبشار اول ، پارک ایثارگران جهت بازدید عموم دایر می شود.

گفتنی است، علاقه مندان به آشنایی با فعالیت های این انجمن می توانند عضو کانال تلگرام aasoodemavaa@ انجمن توانخواهان آسوده مأوی شوند.

انتهای پیام/م

برگزاری نمایشگاه رنگ هستی ویژه توانخواهان آسوده مأوی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.