سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی محور ریلی جنوب کرمان

وزیر راه و شهرسازی گفت:محور ریلی جنوب کرمان بخشی از کریدور ترانزیتی است که شبکه راه آهن را به بندر جاسک متصل می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم عملیات اجرایی قطعه اول محور ریلی بم -جیرفت گفت:توسعه شبکه راه آهن یکی از اولویت‌های برنامه ششم توسعه است و یکی از مواردی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشور است.

وی افزود:این پروژه که امروز کلنگ قطعه اول آن به زمین زده شد و پیمانکار مربوطه عملیات اجرایی را شروع می‌کند بخشی از کریدور ترانزیتی است که شبکه راه آهن را به بندر جاسک متصل می‌کند و مردم جنوب کرمان از این خط آهن برخوردار می‌شوند.

اسلامی تصریح کرد:نکته مهم و حایز اهمیت این است که ما بتوانیم راه آهن را برای مراکزی که ظرفیت تولیدی دارد به خط آهن متصل کنیم تا از حجم بار جاده‌ها کاسته و به ریل منتقل شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت:این پروژه‌ها با کمک بخش خصوصی انجام می‌شود بامجوزی که از قانون و مقام معظم رهبری گرفته شده فایننس آن‌ها پشتیبانی می‌شود که ما بتوانیم باسرعت بیشتری این پروژه را به اجرا در بیاوریم.

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن جیرفت با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمان، فرمانداران شهرستان‌های جیرفت وعنبرآباد، نمایندگان مردم شهرستان‌های جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین دستگاه‌های اجرایی و مردم جنوب کرمان، در محل تالار نصر جیرفت برگزار شد.

انتهای پیام/ی

وزیر راه در مراسم ساخت راه آهن در جنوب کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.