سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دزدی پیمانکار بجستانی از جیب خودی!

فرمانده انتظامی بجستان گفت: سارقان سایت‌های مخابراتی و شرکت ایرانسل در بجستان بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسن آزادیخواه فرمانده انتظامی بجستان گفت:شب گذشته وقوع سرقت تعداد ۸ عدد باتری از سایت شرکت ایرانسل واقع در ارتفاعات هلالی شهرستان بجستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان اعلام که با توجه به حساسیت موضوع در محل حاضر و مشاهده شد تعداد ۸ عدد باتری از سایت مذکور توسط سارق یا سارقان، سرقت رفته است که پس از بررسی صحنه سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:در ادامه روند تحقیق و با بررسی‌های به عمل آمده از صحنه وقوع سرقت و سرنخ‌های موجود به چهار نفر از پیمانکاران شرکت ایرانسل که در محل حضور داشته و خودشان سرقت را به پلیس گزارش داده بودند مشکوک و به پلیس آگاهی انتقال که در تحقیقات اولیه اظهار بی اطلاعی نمودند.

آزادیخواه گفت: در تحقیقات فنی و صریح ماموران از آنان ادله‌های موجود و با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته و نهایتا به سرقت باتری‌ها اعتراف کردند.

وی افزود:سارقان پس از اعتراف به سرقت و حضور در محل وقوع سرقت وبازسازی صحنه باتری‌های مسروقه که در نزدیکی سایت و در بین کوه‌های اطراف آن مخفی نموده بودند کشف و به پلیس آگاهی انتقال کردید.

انتهای پیام//آ. ف
 

سارقان سایت‌های مخابراتی و شرکت ایرانسل در دام پلیس گرفتار شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.