سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران؛

زمان دقیق بازنشستگی افشانی را قانون مشخص می‌کند

اعطا در رابطه با زمان دقیق بازنشستگی افشانی گفت: این موضوع را قانون مشخص می‌کند و هر آنچه که براساس قانون اعلام شود مبنای عمل خواهد بود و ما تابع قانون هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران صبح امروز در حاشیه مراسم رونمایی از مجموعه کتاب تهران‌نگاری که در کتابخانه ملی برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه وزارت کشور چه زمانی حکم شهردار جدید را صادر می‌کند، گفت: امیدواریم هرچه زودتر حکم شهردار جدید صادر شود ولی تاکنون در این خصوص خبر جدیدی دریافت نکرده‌ایم.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر زمان دقیق بازنشستگی افشانی اظهار کرد: این موضوع را قانون مشخص می‌کند و هر آنچه که براساس قانون اعلام شود مبنای عمل خواهد بود و ما تابع قانون هستیم.

اعطا در پایان در پاسخ به سوالی دیگر در خصوص شایعاتی مبنی بر رد صلاحیت حناچی اظهار کرد: در این زمینه حواشی مطرح شده است که اگر بخواهیم به این موارد توجه کنیم باید از هابیل و قابیل شروع کنیم اما در نهایت ما منتظر پاسخ دستگاه های ذی ربط در خصوص تأیید صلاحیت حناچی هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.