سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش پیاده روی به مناسبت هفته دیابت در بافران نائین

همایش پیاده روی به مناسبت هفته دیابت در بافران نائین برگزارشد.

امیدی زاده رئیس مرکز بهداشت و درمان بافران  در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها و خانواده ها در پیشگیری و کنترل از دیابت گفت: : هدف از اینکه هفته ای به نام دیابت نامگذاری شده به دلیل افزایش آگاهی عمومی و حساسیت نسبت به این بیماری است که باید جامعه را نسبت به اهمیت آن حساس کنیم.
وی با اشاره به برگزاری پیاده روی هفته دیابت، افزود : تمام تلاش همکارانم این است که در وهله اول پرونده های مجموعه را فعال و با سمبل سازی و حرکت نمادین پیاده روی در این روز بتوانیم توجه عموم را به مسئله دیابت سوق دهیم.
رئیس مرکز بهداشت و درمان بافران اظهار نمود :برگزاری این گونه مراسم های نمادین باعث افزایش آگاهی های مردم در خصوص بیماری دیابت و تقویت خود مراقبتی در آن ها می شود. 
وی با اشاره به اینکه هر فرد می تواند با رعایت نکات ساده در پیشگیری و کنترل این بیماری قدم بردارد گفت: افرادی در اطراف ما هستند که از قند خون بالای خود اطلاع نداشته و این امر باعث اهمیت پررنگ شدن اطلاع رسانی در مورد دیابت می شود.
همایش پیاده روی هفته دیابت با ایجاد حساسیت و اهمیت این بیماری با حضور مردم بافران از مرکز بهداشت و درمان این شهر شروع و تا بوستان فرهنگ بافران ادامه داشت و در پایان از شرکت کنندگان تست قند خون گرفته شد.

 

انتهای پیام /س

 هفته دیابت در بافران نائین

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.