سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی ۵ سال اخیر انجام شد:

۷۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طی پنج سال اخیر، ۷۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در این استان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی در نشست بررسی مشکلات سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: افق توسعه این استان در سه حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت متمرکز شده است.

وی اضافه کرد: طی پنج سال اخیر، ۷۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در این استان انجام شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد: بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های توسعه‌ای این استان، در ۴۰ سال اخیر ایجاد گردید.

عباسی افزود: چهارمحال و بختیاری به عنوان بهترین قطب گردشگری در کشور، با وجود مواهب خدادادی و جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد، فرصت مناسبی برای جذب گردشگران فراهم کرده است.

وی با اشاره به مزیت‌های نسبی سرمایه‎گذاری در این استان، از سرمایه‎گذاران بخش خصوصی خواست در طرح‌های تولیدی، خدماتی و گردشگری مشارکت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری هم گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با جدیت در صدد رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف است.

تهمتن عبدالهی افزود: با فعالیت مرکز نوپای خدمات سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری، مشکلات برخی پروژه‌های استان که ۱۰ تا ۱۵ سال بلاتکلیف بودند، بررسی و راهکار‌های رفع آن ارائه شد.

وی اضافه کرد: این مرکز به منظور تسهیل در سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تولید ثروت و اشتغال در استان در دولت تدبیر و امید راه اندازی گردید.

گفتنی است؛ در این نشست مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در هفت طرح خدماتی، گردشگری و صنعتی در سطح استان بررسی و راهکار‌های مربوطه تصویب شد.

انتهای پیام/خ

بررسی مشکلات سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.