سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت ۲۰ سرکرده داعشی در هلی برن ارتش عراق در استان نینوا

ارتش عراق در عملیات هلی برن خود در ارتفاعات بادوش در استان نینوا ۲۰ سرکرده گروه تروریستی داعش را به هلاکت رساند.

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری المعلومه، شورای شهر نینوا از وجود مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش در ارتفاعات بادوش و جنگل‌های الحضر در این استان خبر داد که نیرو‌ی هوایی ارتش عراق در عملیاتی توانست برخی از این مواضع را هدف قرار دهد.

خلف الحدیدی، عضو شورای شهر نینوا اعلام کرد: اطلاعات امنیتی به دست آمده نشان می‌دهد هنوز شماری از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در مخفیگاه‌هایی در ارتفاعات استان نینوا هستند. جنگنده‌های ارتش عراق توانستند در عملیات هلی برن خود ۲۰ نفر از آنان را به هلاکت برسانند.

مرکز اطلاعات رسانه‌ای عراق نیز اعلام کرد نیرو‌های مبارزه با تروریسم استان کرکوک با کمک اداره اطلاعات این کشور توانستند ۳ تروریست داعشی که مقادیری سلاح به همراه داشتند را در جنوب این استان دستگیر کنند.

یحیی رسول، سخنگوی مرکز اطلاعات امنیتی عراق نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: به دنبال آغاز طرح امنیتی سامرا، جنگنده‌های ارتش توانستند یک انبار بمب‌گذاری شده را در غرب این استان منهدم کنند.

سومریه نیوز نوشت: نیرو‌های اداره اطلاعات عراق با کمک وزارت کشور توانستند 26 اثر سفالی باستانی را در یکی از مواضع تروریست‌های داعش در منطقه‌ای قدیمی در ساحل راست موصل کشف و به مقامات مسئول تحویل دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.