سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشریه هیل فاش کرد:

مقامات فلوریدا مخفیانه مدارک تخلفات انتخاباتی را برای دادستان‌های فدرال فرستاده‌اند

نشریه آمریکایی هیل در گزارشی فاش کرد مقامات فلوریدا بی‌سروصدا اسناد مربوط به تقلب در انتخابات را برای دادستان‌های فدرال ارسال کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه آمریکایی هیل با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود فاش کرد مقامات وزارت امور داخلی ایالت فلوریدا چند روز پیش، بی‌سروصدا اسناد مربوط به تقلب درانتخابات این ایالت را برای دادستان‌های فدرال ارسال کرده‌اند.

ردلی مک‌وِی، یکی از مقامات وزارت امور داخلی ایالت فلوریدا در نامه ای که برای 3 دادستان فدرال فرستاده، خواستار رسیدگی آنها به تخلفات انتخاباتی در رأی‌گیری غیابی از طریق ایمیل در دست کم 4 ناحیه این ایالت شده است.

ماجرا از این قرار است که فرم های رأی گیری که به ایمیل رأی دهندگان فرستاده شده دستکاری شده است. آخرین مهلت رأی گیری از طریق ایمیل ساعت 5 عصر روز پنجم نوامبر یعنی یک روز پیش از برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره و فرمانداری این ایالت بوده است، اما در فرم هایی که برای برخی رأی دهندگان ارسال شده، به جای این تاریخ، ساعت 5 عصر روز هشتم نوامبر –دو روز پس از برگزاری این انتخابات– درج شده بود.

گزارش هیل می افزاید با توجه به ایمیل هایی که وزارت امور داخلی (فلوریدا) روز چهارشنبه آنها را منتشر کرد، به نظر می رسد این فرم های دستکاری شده با حزب دموکرات ارتباط داشته باشند. در ادامه این گزارش به نقل از یکی از مقامات فلوریدا آمده است یکی از افرادی که ایمیل حاوی فرم رأی‌گیری با تاریخ اشتباه را دریافت کرده است می گوید شماره ای که با او تماس گرفته شده، متعلق به حزب دموکرات در این ایالت است.

پال لوکس، یکی از ناظران انتخاباتی ایالت فلوریدا نیز در یک ایمیل به طور ضمنی، دست داشتن حزب دموکرات را در این ماجرا تأیید کرده است.

مسئولان حزب دموکرات ایالت فلوریدا تاکنون به تماس های نشریه هیل در این رابطه واکنشی نشان نداده اند.

مدیرکل امور ایالتی فلوریدا شنبه ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان)، سه روز پس از برگزاری انتخابات میان دوره‌ای کنگره و فرمانداری، دستور داد آرای انتخابات سنا در این ایالت بازشماری شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.