سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان وزیر بهداشت:

کمبودها در ادامه اجرای طرح تحول سلامت در یزد برطرف می‌شود

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: کمبود‌هایی که در مسیر اجرای طرح تحول سلامت در استان یزد وجود دارد را برطرف خواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، قاسم جان بابایی امروز در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید صدوقی یزد اظهار داشت: یزد یک استان بزرگ از نظر حوزه درمانی است و ضمن اینکه بیماران خود را تحت پوشش قرار داده، بیماران استان‌هایی نظیر کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و برخی از استان‌های همجوار را نیز پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی یزد و حوزه درمان در این استان از شاخص‌های بسیار خوبی برخوردار است، افزود: سفر به استان یزد بیشتر به منظور بررسی روند اجرای طرح تحول سلامت انجام شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: روند اجرای طرح تحول سلامت در استان یزد را پیگیری خواهیم کرد و اگر در مسیر اجرا، کمبودها، کاستی‌ها و مشکلاتی وجود داشته باشد، برطرف خواهیم کرد.

وی، وضعیت استان یزد در زمینه اجرای طرح تحول سلامت را خوب ارزیابی کرد و افزود: یزد در این راستا کلینیک‌های ویژه و خوبی احداث و تجهیز کرد و راه‌اندازی مرکز درمان سرطان نیز در راستای اجرای بهتر طرح تحول سلامت احداث شد.

جان بابایی عنوان کرد: این مرکز از معدود مراکز درمان سرطان در سطح کشور است که هم از نظر فیزیکی و هم از نظر تجهیزاتی و خدماتی دارای امکانات بسیار خوبی است.

وی با اشاره به شهرت استان یزد در زمینه درمان نازایی و بیماری‌های زنان و زایمان یادآور شد: بخش زنان بیمارستان‌های دولتی یزد بسیار خوب در حال خدمات‌دهی هستند و در زمینه زایمان طبیعی، آمار استان یزد شایسته تقدیر است.

جان‌بابایی ارائه خدمات در حوزه درمان ناباروری، قلب و عروق و ... را نیز در تراز شاخص‌های وزارت بهداشت دانست.

معاون درمان وزیر بهداشت ادامه داد: البته در یزد با توجه به خدماتی که به بیماران سایر استان‌ها ارائه می‌شود، کمبود‌هایی وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر برطرف شود و وزارت بهداشت در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی یزد همراهی خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

معاون درمان وزیر بهداشت در یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.