سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه محلات بوشهر با مشارکت مردم

شهردار بوشهر گفت: توسعه محلات با ارتباط دو سویه بین شهرداری و مردم صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید نورالدین امیری در نشست با خبرنگاران با تاکید بر متوازن بودن توزیع خدمات در محلات، افزود: هر محله با مشارکت مردم توسعه خواهد یافت.

وی با اشاره به عقب ماندگی بوشهر در حوزه شهری افزود: بندر بوشهر از شهر‌های قدیمی کشور است که در زمینه‌های مختلف توسعه عقب افتاده و مهمترین عامل این عقب افتادگی نداشتن برنامه‌های منسجم بوده است.

شهردار بوشهر تکمیل طرح‌های نیمه تمام را در اولویت کار‌های شهرداری دانست و ادامه داد: با توجه به محدودیت اعتبارات، اجرای طرح‌ها اولویت بندی می‌شود و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت کارهایمان قرار دارد.

امیری خاطرنشان کرد: بوستان لیان، مسیر دوم سرتل به نیروگاه، تالار نمایش و سرای محله از جمله مهمترین طرح‌های عمرانی اولویت دار است.

وی با بیان اینکه طرح‌ها باید طبق برنامه اجرا شود، تصریح کرد: پیمانکاران کم کار از گردونه همکاری خارج می‌شوند.

شهردار بوشهر بر توجه به گردشگری دریایی و گسترش برنامه‌های ورزشی در شهر بوشهر با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی آن تاکید و عنوان کرد: نکات فرهنگی باید در اجرای طرح‌های شهری مد نظر قرار گرفته و نامگذاری معابر و مکان‌ها باید مطابق با فرهنگ بومی باشد.

امیری با تاکید بر پرهیز از سیاسی کاری در اداره شهر گفت: تمام نقد‌ها و نظر‌ها را می‌شنوم، اما در نهایت کاری را انجام می‌دهم که به درستی آن اعتقاد دارم.

انتهای پیام/ک

تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت شهرداری بوشهر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.