سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

جدال تیم‌های پایین نشین در ابوالفتحی شیراز

دو تیم ارژن شیراز و پارسیان شهر قدس برای فرار از انتهای جدول به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، تیم ارژن شیراز ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۲۴ آبان ماه در سالن شهید ابوالفتحی رو در روی پارسیان شهر قدس قرار می‌گیرد.

تا پایان هفته ۱۵ این رقابت‌ها ارژن شیراز با ۱۶ امتیاز در مکان یازدهم و پارسیان شهر قدس با یازده امتیاز در رده ۱۲ قرار گرفتند.

حمید کمالی سرمربی ارژن در خصوص این مسابقه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: به هرحال در لیگ برتر هیچ بازی اسان نیست و همه تیم‌ها به سختی کار می کنند و ما هم تمرینات خوبی انجام داده ایم و آماده این بازی هستیم.

وی ادامه داد: پارسیان تیم خوبی است و بازیکنان با کیفیتی جذب کرده ونسبت به نیم فصل نخست هم به نظرم بهتر شده اند، ولی امیدوارم بتوانیم به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

کمالی افزود: تیم ارژن ناگهان دچار مشکلات ناخواسته شد و نتایج نامناسب کنونی برایمان رقم خورد، به هرحال تنها کاری که باید انجام دهیم فراموش کردن گذشته است و از تماشاگران شیرازی درخواست دارم ارژن را رها نکنند و همچنان مارا حمایت کنند تا انشااله سه امتیاز بازی با پارسیان را به دست بیاوریم.

عبدالواحد بیت سیاح و امیرمختار رودساز، بازی ارژن شیراز و پارسیان شهر قدس را سوت خواهند زد.

در هفته ۱۵ ارژن شیراز با نتیجه نزدیک ۲-یک مغلوب تیم رده دومی مس سونگون شد و پارسیان شهر قدس در خانه مقابل شهرداری ساوه با تساوی ۳-۳ متوقف شد.

گفتنی است بازی رفت دو تیم ۶-۲ به سود ارژن شیراز به پایان رسید.

انتهای پیام/ن

دیدار تیم ارژن شیراز و پارسیان شهر قدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.