سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مشهد تاکید کرد:

اسلام،بزرگترین مانع گسترش کفر

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بزرگترین مانع گسترش کفر قرآن، پیامبر (ص) و اسلام است و تنها جبهه‌ای که در مقابل دشمن ایستاده جبهه انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با طلاب تازه وارد و مدیران اهل سنت خراسان در مشهد گفت: دشمن جریان تکفیری را به جان اسلام انداخته است تا با نشان داده چهره خشن  دین، پیامبر (ص) و قرآن را سرکوب و براندازی کند.

وی با بیان اینکه امروز در شرایطی هستیم که همه دنیای کفر با هم متحد شده اند تا اسلام و پیامبر (ص) را براندازی کنند افزود: اگر دشمن به مدارس علمیه نفوذ کند، طلبه آن، دشمن پیامبر می‌شود و نباید گذاشت از مدارس علیمه که اردوگاه رسول (ص) است دشمن او بیرون بیاید.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: طلاب هم باید در این مبارزه سهم و موضع خود را مشخص کنند، آنچه امروز مهم است دفاع از رسول الله (ص) و مقابله با دشمنان است و این موضوع نیازمند بصیرت است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: در عرصه خدمتگزاری به دین و اسلام باید میزان تاثیرگذاری خود را بسنجیم و ببینیم چه میزان از فعالیت‌های ما به نفع اسلام و قرآن است واگر از دین استفاده ابزاری کنیم بزرگترین جفا را در حق پیامبر (ص) انجام داده ایم.

حجت الاسلام اکبر فرجام رئیس دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان هم گفت: ۲۷۰ طلبه اهل سنت امسال در مدارس علمیه خراسان پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در امور مذهبی خدمات یکسان به همه نژاد و اقوام و مذاهب ارائه می‌کند افزود: نباید بگذاریم شکافی در پیوستگی و همبستگی جامعه اسلامی ایجاد شود.

انتهای پیام//آ. ح
 

پذیرش ۲۷۰ طلبه اهل سنت در خراسان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
گسترش اسلام تطمیعی بر پایه دنیاپرستی و ترویج صفات اهریمنی دروغ و فریبکاری و خشونت جهت برطرف کردن موانع و شکست مخالفان، بمراتب بدتر از کفر بیزار از دروغ و فریب و خشونت است. در دنیای امروزی که منطق بر جهان غیراسلام حاکم و از تعصبات جاهلانه گذشته خبری نیست، حتی مارکسیستها کافر نیستند. کافر کسی است که به حقانیت یک موضوع واقف اما انرا انکار کند اما امروزه اثبات وجود خدا در پرتو علوم و ابزارهای بسیار پیشرفته بسیار سخت و مغایرت مطالب قران با علم و تاریخ، حقانیت قرآن را زیر سوال برده و عدم باور خدا کفر محسوب نمیشود. ترویج اسلام اهریمنی طالبانی و داعشی، جز تنفر و اسلام هراسی هیچ ارزش و قداستی برای اسلام نمی اورد.