سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان وزارت بهداشت در یزد؛

یزد یکی از استان‌های پیشرو در حوزه درمان

معاون درمان وزارت بهداشت در بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی، یزد را از استان‌های پیشرو در حوزه درمان برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛قاسم جان بابائی معاون درمان وزارت بهداشت در بازدید از بیمارستان خون و آنکولوژی شهید صدوقی گفت: این بیمارستان از معدود مراکزی است که از نظر فیزیکی و ارائه خدمات در کشور برجسته است.

جان بابائی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت از توسعه بسیار خوبی برخوردار بوده و هدف از بازدید‌ها، بررسی کاستی‌ها و ارائه راهکار برای حل این مشکلات است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یزد از دانشگاه‌های برتر در کشور در زمینه ارائه خدمات درمانی است و یزد علاوه بر ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم یزد و استان‌های همجوار، در زمینه ناباروری نیز از استان‌های پیشرو در کشور است.

گفتنی است؛بازدید از مجتمع بیمارستان شهید صدوقی، کلینیک خاتم الانبیا، بیمارستان سوانح و سوختگی، مرکز رادیوتراپی شهید رمضانزاده و بیمارستان‌های میبد و اردکان از برنامه‌های سفر یک روزه جان بابایی به یزد است.

شهر یزد ۸۱۹ پزشک عمومی، ۴۰۵ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۳۰۵ دندانپزشک عمومی و ۵۸ دندانپزشک متخصص دارد.

به گفته پزشکان و آنطور که آمار‌ها نشان می‌دهد حدود ۶۰ درصد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و مطب‌های این استان را هموطنان سایر استان‌های کشور تشکیل می‌دهند که این موضوع نشان از اعتماد آنان و اعتبار استان یزد در عرصه پزشکی است.

انتهای پیام/ ا

سفر معاون درمان وزارت بهداشت به یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.