سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ عزت مومنان

اسلام با ذلیل شدن مومنان مخالف است و عزت آن‌ها را می‌خواهد +فیلم

رهبر معظم انقلاب زیر سوال رفتن مسلمانان از سوی دشمنان اسلام در برخی جوامع اسلامی را نشانه ضعف مدیران آن‌ها بر شمردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از مدیران و مسئولان جوامع اسلامی نسبت به رهبری جامعه خود و حفظ عزت و اقتدار اسلام عملکرد خوبی ندارند و با عملکرد ضعیف خود موجب ذلیل شدن مردم کشورشان می‌شوند.

رهبر معظم انقلاب معتقد است که متاسفانه سرنوشت برخی از کشورهای اسلامی در دست عده‌ای از افراد نالایق است و به عقیده ایشان رهبران این کشورها فکر می‌کنند که با دادن پول و دیگر امتیازات به دشمنان اسلام صمیمیت آن‌ها با خود را زیاد می‌کند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین معتقد است که خداوند خواهان عزت مسلمانان و دین مبین اسلام است و افراد مذکور بیشتر از اینکه عامل حفظ شان و منزلت اسلام و مسلمین باشند، با اقدامات نابخردانه خود به خفت و خواری مسلمانان دامن می‌زنند.

بر این اساس باید نظریه مقاومت در مقابل دشمن قوی پنجه را تبلیغ و برای حفظ عزت و اقتدار اسلام تلاش کنیم. طی ماه‌های اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور کشور آمریکا علی رغم سازش مقامات عربستانی با سیاست‌های جنگ طلبانه و نابودگرانه و ضد اسلامی این کشور، عربستان را به گاوی شیر ده تشبیه کرده است.

در ادامه ویدئویی کوتاه از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حاکمیت فعلی کشور عربستان سعودی و نحوه رفتار سران آمریکایی علی رغم امتیازاتی که طی سال‌های اخیر به آن‌ها اعطا کرده‌اند را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.