سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه غرب به زن چگونه است؟ +فیلم

نماهنگی کوتاه برگرفته از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نحوه نگرش غرب و جوامع غربی به زن و همچنین تفاوت آن با دیدگاه اسلام نسبت به زنان را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن به عنوان مخلوق دیگر خداوند در کنار مرد خلق شده و هدف پروردگار از خلق و آفرینش زن و مرد کمک به تکامل یافتن دیگری است. نه جنس زن بر مرد برتری دارد و نه مردان نسبت به زنان برتر و ارجح‌تر شمرده می‌شوند.

زن و مرد مکمل یکدیگر به شمار می‌روند و در واقع هدف از آفرینش آن‌ها چیزی جز تحقق این مطلب نیست و در روایات اسلامی معصومین علیهم السلام نیز بارها بر نقش مکمل بودن زن و مرد تأکید شده است.

کشورهای غربی و مسئولان رده بالای این کشورها همواره در تلاش هستند تا بگویند نگاه متفاوت و ارزنده‌تری نسبت به زنان دارند اما در عمل هیچگاه موفق نبوده و بیشترین رویکرد و نگرشی که درباره زنان از خود بروز داده‌اند، نگاهی ابزاری و به دور از شأن و منزلت والای زنان بوده است.

در ادامه نماهنگی کوتاه برگرفته از سخنان حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره نحوه نگرش غرب و جوامع غربی به زن و همچنین تفاوت آن با دیدگاه اسلام نسبت به زنان را مشاهده می‌کنید.

رهبر معظم انقلاب نگاه غرب به زنان را نگاهی منحط، ناقص و گمراه کننده برمی‌شمرند و معتقدند که این دیدگاه درست در مقابل نگرش اسلام و دین مبین اسلام به زن و جایگاه والا و ارزشمند زنان قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسیون ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.