سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران مطرح کرد؛

کیفیت، برخورد و قیمت مناسب سه اولویت سازمان میادین شهرداری تهران

راد گفت: کیفیت مناسب، برخورد مناسب و قیمت مناسب، سه اولویت مهم سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای تامین انتظارات شهروندان است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید سعید راد مدیر عامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به نقش و جایگاه این سازمان در خدمات رسانی به شهروندان و تأمین سبد غذایی خانواده‌ها اظهار کرد: برای افزایش رضایتمندی عمومی و تحقق اهداف سازمان، ساختار و سیستم باید به گونه‌ای اصلاح شود که نه تنها تخلف رخ ندهد، بلکه شهروندان برای تهیه مایحتاج روزانه خود با اعتماد و آرامش حداکثری به میادین و بازار‌های میوه و تره بار مراجعه کنند.

وی در ادامه به مسئله آموزش مستمر کارکنان سازمان مدیریت میادین و نیرو‌هایی که در میادین و بازار‌های میوه و تره بار مشغول به کار هستند، اشاره کرد و افزود: علاوه بر آن که کارکنان این مراکز باید از ظاهر و پوشش مناسبی برخوردار باشند، برای ارتقای سطح کیفی برخورد و تعامل با شهروندان، باید به طور دائم آموزش ببینند.

راد با تأکید بر اینکه کیفیت فعالیت میادین و بازار‌های میوه و تره بار و محصولاتی که در آن‌ها ارائه می‌شود، حیثیت حرفه‌ای ما را تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: مجموعه سازمان مدیرت میادین خود را در مقابل ارتقای کیفی خدمات و افزایش کیفیت محصولاتی که به شهروندان ارائه می‌دهیم مسئول می‌داند و شهروندان مطمئن باشند که در جهت تحقق این مهم با هیچ کس مماشات نخواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان بر اهمیت و ضرورت تداوم مبارزه با دلالی و واسطه‌گری در میادین و بازار‌های میوه و تره بار تأکید کرد و گفت: برای حذف واسطه‌ها و حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، علاوه بر اصلاح فرآیند‌های موجود، با هر گونه دلالی و واسطه‌گری در این مراکز به شدت برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.