سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عکس روز ناسا از مرگبارترین آتشفشان در کالیفرنیا

عکس روز ناسا به تصویری از مرگبارترین آتشفشان در کالیفرنیا اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرگبارترین و نا‌امیدکننده‌ترین آتشفشان در طول تاریخ چیزی حدود ۱۲۵۰۰۰ هکتار از اراضی کالیفرنیا را در طی شش روز تخریب کرده است. این پدیده مخرب‌ترین آتش سوزی در طول تاریخ این ایالت بوده که باعث نابودی 7000 سازه شده است. همچنین بیش از 52،000 نفر به کمپ‌های ضد حریق در بیش از 1300 نقطه پناه آوردند.

گفتنی است، این آتش سوزی در تاریخ 8 نوامبر 2018 شروع شده که علت آن همچنان در حال بررسی است. رگولاتورهای دولتی کالیفرنیا در حال تحقیق در مورد دو شرکت هستند که گزارشات حادثه ای را از زمان و مکانی نزدیک به شروع آتش سوزی مخابره می‌کنند. آنها پیش‌بینی می‌کند رطوبت نسبی پایین و سوخت خشک همراه با زمین لرزه‌ای تند و تیز ادامه خواهد یافت تا مانع تلاش‌ها شود.

قابل ذکر است که آتش‌نشانان به طور فعال با آتش‌سوزی مبارزه می‌کنند و به طور جدی با حفاظت ساختاری فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند. آنها همچنین خطوط هوایی مستقیم و غیرمستقیم را برای مقابله احتمالی با این  آتش‌سوزی عظیم مورد امتحان خود قرار داده‌اند اما متاسفانه بسیاری از خطرات ناشی از زمین‌های شیب‌دار در بعضی از مناطق کالیفرنیاست که مانع تلاش های آتش نشان‌ها شده است.

اینبار عکس روز ناسا به تصویری از آتش‌سوزی عظیم کالیفرنیا اختصاص یافته که در ادامه می توانید عکس منتخب ناسا را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.