سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس هیأت بسكتبال استان قم عنوان کرد؛

دو تیم قمی در فصل ۹۷ لیگ بسکتبال ایران حضور خواهند یافت

سخایی از حضور دو تیم قمی در دوره جدید رقابت‌های لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم، مرتضی سخایی رئيس هیأت بسكتبال استان قم گفت: در هشت ماه گذشته برنامه‌های متنوعی در بسکتبال قم اجرا شد، هم میزبانی رقابت‌های کشوری را بر عهده داشتیم، هم اعزام‌های متنوعی انجام گرفت و هم اینکه در بخش آموزش و برگزاری مسابقات استانی فعالیت‌های زیادی صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه در چهار ماه باقی مانده از سال ۱۳۹۷ نیز روزهای پرکاری پیش‌روی بسکتبال قم قرار دارد، افزود: یکی از مهمترین اتفاقات این چند ماه، حضور نمایندگان قم در دوره جدید مسابقات لیگ‌های بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم گفت: در دو سالی که از حضورم در این هیأت ورزشی می‌گذرد یکی از مهمترین برنامه‌های ما برگزاری منظم مسابقات لیگ بسکتبال قم بوده که خوشبختانه این لیگ با حضور استعدادها و نخبه‌های این رشته در رده‌های سنی مختلف برگزار شده است.

وی یاد آور شد: برگزاری رقابت‌های لیگ فرصت بسیار خوبی برای مربیان سازنده بسکتبال قم، باشگاه‌های این رشته و همچنین نخبه‌های رده‌های پایه ایجاد کرده تا استعداد و توانمندی خود را به خوبی به نمایش گذاشته و هیأت نیز از این لیگ برای تشکیل تیم‌های منتخب قم در مسابقات کشوری به خوبی بهره ببرد.

سخایی مطرح کرد: نزدیک‌ترین رقابتی که پیش‌روی بسکتبالیست‌های قم قرار دارد، مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان کشور است و تیم منتخب هیأت به منظور حضور موفق در لیگ نوجوانان تدارک دیده شده، ضمن اینکه در لیگ بزرگسالان باشگاه‌های کشور نیز شاهد حضور نمایندگان قم خواهیم بود.

وی افزود: سال گذشته دو تیم مهتاب و خلیج‌فارس نمایندگان قم در مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال مردان ایران بودند، امسال نیز صد در صد یک تیم در لیگ دسته دوم به میدان می‌رود، ضمن اینکه تلاش ما معرفی دیگر نماینده قم به لیگ دسته اول بسکتبال کشور است.

انتهای پیام /ت

حضور ۲ تیم قمی در فصل ۹۷ لیگ بسکتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.