سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف قیمت برخی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم درکهگیلویه وبویراحمد

در جلسه ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد قیمت برخی از کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم این استان تعیین تکلیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این جلسه گفت:قیمت فروش دو نوع برنج به نرخ ۴ هزار و شش صد و ۵ هزار و هفت صد تومان و شکر با نرخ ۳ هزار و سیصد تا ۳ هزار و چهارصد تومان تصویب شد.

گوهرگانی از شرکت پشتیبانی دام استان خواست مرغ منجمد مورد نیاز بازار،دانشگاه‌های استان و اداره کل زندان‌ها را تامین کند.

وی اضافه کرد:سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی همانند دیگر اصناف باید برای بازرسی از شرکت پشتیبانی دام هم اقدام کند.

گوهرگانی همچنین در خصوص توزیع گوشت قرمز منجمد برزیلی گفت:بعضی از شهرستان‌ها از این گوشت با قیمت دولتی محروم هستند و باید به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه سهمیه اختصاصی لاستیک خودروی سنگین استان جوابگوی نیاز متقاضیان نیست گفت:این در حالی است که سهمیه اختصاصی لاستیک در بازار به صورت چند نرخی به مردم ارائه می‌شود.

وی خواستار مشخص شدن عاملان دولتی و نصب تابلوی قیمت دولتی لاستیک خودرو‌های سنگین شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم با اشاره به اینکه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در انبار‌ها و سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی ذخیره سازی شده و هیچ کمبودی وجود ندارد گفت:مرغ منجمد ۱۸۵ تن، گوشت قرمز ۶۸ تن، ذرت ۱۳۴۱ تن، سویا ۶۰۵ تن، جو ۷۳۸ تن و برنج ۴۸۵ تن ذخیره سازی شده است.

دیودیده افزود: شهرستان‌ها باید عاملان توزیع خود را برای دریافت سهمیه به اداره کل صنعت معدن و تجارت معرفی کنند تا سهمیه مشخص شده شهرستان‌ها در اختیار آن‌ها گذاشته شود.

وی به سهمیه لاستیک خودرو‌های سنگین استان اشاره کرد و گفت:سهمیه لاستیک استان یک درصد معادل ۴ هزار و ۳۵ حلقه لاستیک است که تا کنون ۲ هزارو ۱۳۹ حلقه آن وارد استان شده است.

دیودیده اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه کالا‌ها از طریق سامانه ۱۲۴ و یا با مراجعه حضوری به ما اطلاع بدهند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.

انتهای پیام/د

تعیین تکلیف قیمت برخی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.