سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شش میلیارد ونهصد چهل و نه میلیون تومان بودجه مصوب شهرداری روانسر

بودجه مصوب سال ۹۷ شش میلیارد ونهصد چهل و نه میلیون تومان بوده است و تا به حال مقداری از آن اختصاص داده شده است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ابراهیمی شهردار روانسر گزارشی از عملکرد ۸ ماهه شهرداری روانسر در سال ۹۷ ارائه کرد .

وی گفت : بودجه مصوب سال ۹۷ شش میلیارد ونهصد چهل و نه میلیون تومان بوده است و تا به حال مقداری از آن اختصاص داده شده است .

ابراهیمی افزود : اعتبار برای تکمیل کنارگذر۶۰۰ میلیون تومان بوده که ۲۵۰ میلیون آن موجود و پیمانکار در حال مناقصه میباشد مرمت و آسفالت خیابان اصلی اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی به خود اختصاص داده است .

وی افزود : برای ساماندهی ورودی شهر از میدان اورامان تا سراب جاوری یک میلیارد تومان ساماندهی سراب روانسر ۲ میلیارد تومان اختصاص داده شده که ۲۸۳ میلیون آن موجود است .

ابراهیمی گفت : برای تکمیل پارک رضوان  ۲۲۲ میلیون در نظر گرفته شده که در حال برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار میباشد .

وی گفت : ۴۰۰ میلیون برای توسعه فضای سبز در نظر گرفته شده که سرای فضای سبز برای هر نفر در روانسر ۲ متر و این بسیار کم است .

ابراهیمی ادامه داد : لکه گیری اسفالت شهر وواز  ۴۹۰ میلیون در سال ۹۶و ۹۷ بوده که از اعتبارات مالی داخلی شهرداری پرداخت شده است .

وی افزود : برای ایجاد تونل نوری سراب روانسر ۱۱ میلیون تومان خرید گل زینتی در فصل بهار ۶۰۰ میلیون خرید سبد تزئینی برای بلوار اصلی ۱۷ میلیون و... از کارهای انجام شده در بودجه شهرداری روانسر بوده است.

ابراهیمی گفت : در مورد کار‌های فرهنگی و ورزشی در حد توان کمک‌شده است با توجه به کمبود منابع مالی اقداماتی مانند هزینه تئاتر موزیکال ۳ میلیون تومان جلسه کارآفرینان برتر ۴ میلیون توزیع ۱۰۰۰ جلد کتاب برای فرهنگ سازی زباله در بین مدارس ۳۵۰۰۰۰۰کمک به هئیت‌های ورزشی و... انجام شود .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه گزارشی از عملکرد ۸ ماهه شهرداری روانسر

 

برچسب ها: شهرداری ، آسفالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.