سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان میزبان رقابت های سنگ‌نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور

نخستین دوره مسابقات سنگ‌نوردی المپیاد استعدادهای برتر، مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت به میزبانی کرمان برگزار می شود.

فرزاد ایرانمنش، رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: فدراسيون کوهنوردی و صعودهای ورزشی مطابق برنامه ریزی کلان صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان و به منظور توسعه و رشد پايدار رشته سنگ‌نوردي و همچنين شناسایي استعدادهاي برتر، اولین دوره مسابقات سنگ‌نوردي المپیاد استعدادهای برتر کشور را مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، در دو رده سنی به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان برگزار می کند.

وی با اعلام اینکه این رقابت ها با حضور 300 شرکت کننده در بخش دختران و در گرايش‌هاي سرطناب، سرعت، بلدرينگ و کامباین انجام می شود، افزود: از استان کرمان 12 ورزشکار در این رقابت ها حضور می یابند.

 ایرانمنش روز افتتاحیه ی رقابت ها را 30 آبان جاری عنوان و تصریح کرد: مسابقات از روز یکم تا چهارم آذرماه در سالن سنگ نوردی، خانه سنگ نورد واقع در مجموعه امام علی (ع) کرمان برگزار می شوند.

وی یادآور شد: رقابت ها پنج شنبه یک آذر در رشته سرعت، جمعه 2 آذر در رشته بلدرینگ، شنبه 3 آذر ماه در رشته سرطناب و یک شنبه 4 آذر ماه در رشته کمباین پیگیری می شوند.

یادآور می شود: رقابت های بخش پسران نیز یکم تا چهارم آذر ماه به میزبانی استان زنجان در سالن اختصاصی سنگ نوردی برگزار می شوند.

انتهای پیام/ب

برگزاری رقابت های سنگ‌نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.