سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس شورای شهر تهران؛

تجمع مردم در پمپ بنزین در هنگام زلزله برخلاف رویه دنیاست

امینی گفت: در تمام دنیا هنگام زلزله از تجمع در محل‌هایی مانند پمپ بنزین خودداری می‌شود؛ اما در تهران در این اماکن تجمع می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران در آئین اهداء ماشین‌آلات تهیه شده توسط شهرداری تهران به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: شهرداری یکی از نهادهایی بود که از همان روزهای اول زلزله کرمانشاه در کنار آسیب دیدگان کرمانشاه آمد و شورای شهر تهران با تصویب 10 میلیارد تومان برای بازسازی مناطق زلزله‌زده اقدام فوری انجام داد که 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در دادن کمک‌های اولیه انجام شد و امروز 32 دستگاه کامیون که خریداری شده، به شهرداری‌های استان کرمانشاه تحویل داده می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه این زلزله زنگ خطری برای کشور و به ویژه تهران به عنوان پایتخت در پیشانی کشور است، اظهار کرد: تهران از نقاط زلزله‌خیز دنیاست و در این حوزه مقام ما بد نیست.

وی افزود: مدیریت شهری باید در سه حوزه بازسازی بافت‌های فرسوده، مقاوم‌سازی سازه‌ها در ساختمان‌های بلندمرتبه و قدیمی و آماده‌سازی ستاد بحران فعال باشد.

امینی با تأکید بر اینکه همه اقشار باید بدانند که در زمان زلزله چه رفتاری کنند، اظهار کرد: در همه جای دنیا گفته می‌شود در هنگام زلزله از تجمع در محل‌هایی مانند پمپ بنزین خودداری شود، ولی در تهران بیشترین تجمع در پمپ بنزین بود و این نشان می‌دهد ما در آموزش کاری نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.