سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزاد سازی یک هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از آزاد سازی یک هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان از چنگ زمین خواران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان بابلسر به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان، با انجام اقدامات اطلاعاتی ۹ واحد مسکونی ساخته شده در اراضی ملی و زمین‌های کشاورزی در این شهرستان را شناسایی کردند.
سرهنگ رضوانی با بیان این که واحد‌های ساختمانی ایجاد شده پس از هماهنگی‌های قضائی تخریب شد، گفت: با تخریب این واحد‌های غیرمجاز یک هکتار از زمین‌های ملی و کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: حفظ اراضی کشاورزی ضمن این که از اهمیت بسیار بالایی در اقتصاد مقاومتی برخوردار است، حق نسل آینده برای ادامه حیات و زندگی است و تخریب آن می‌تواند منجر به بروز شرایط دشوار زیست محیطی برای آیندگان شود
وی از شهروندان خواست قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا، نسبت به دریافت استعلام از مراجع ذیصلاح در مورد موقعیت و شرایط زمین‌های مورد نظر برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز اقدام کنند.
انتهای پیام/ک


تخریب ۹ واحد مسکونی غیرمجاز در بابلسر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.