سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ ملک مطیعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

کشف شربت تریاک و قرص های غیر مجاز مخدر درجنوب پایتخت

رییس کلانتری 149 امامزاده حسن(ع) از دستگیری فردی که اقدام به تولید و توزیع شربت تریاک و داروهای مخدر در یک فروشگاه عطاری در جنوب پایتخت می کرد, خبر داد.

سرهنگ دوم محمد رضا ملک مطیعی رییس کلانتری 149 امامزاده حسن (ع) در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بنابر دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تولید و توزیع قرص های مخدر در یک فروشگاه عطاری در جنوب پایتخت پرونده ای در این خصوص تشکیل و بررسی آن در دستور کار کلانتری 149 امامزاده حسن (ع) قرار گرفت.

وی افزود: ابتدا ماموران کلانتری با انجام یک خرید صوری از فروشنده عطاری مقدار قابل توجهی شربت تریاک و قرص های ترامادول را از فروشنده درخواست کردند که در قبال آن فروشنده مبلغ 5 میلیون تومان به ماموران کلانتری جهت بهای اجناس اعلام کرد.

سرهنگ ملک مطیعی گفت: با هماهنگی مقام قضایی دستگیری متهم در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت و متهم در منزل خود دستگیر شد. در بررسی از منزل متهم مقدار قابل توجهی قرص و شربت متادون، قرص ترامادول، شیره و شربت تریاک، مشروبات الکلی و قرص های غیر مجاز جنسی توسط پلیس کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری 149 امامزاده حسن (ع) در ادامه با بیان اینکه متهم سابقه دار و معتاد است، گفت: پرونده متهم جهت رسیدگی به مقام قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.