سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از امروز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت:برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه از ۲۲ آبان با شعار «حال خوش خواندن» آغاز می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  معصومه حسنی‌خوانسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه   در خصوص برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه اظهار داشت: برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه از ۲۲ آبان با شعار «حال خوش خواندن» آغاز خواهد شد.

وی به اجرای برنامه‌های متنوعی در این هفته اشاره کرد و افزود: تحلیل و بررسی ۲ عنوان کتاب با نام‌های « در اندرون غوغا » و «تصویری در دور دست» در این هفته برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: همچنین طی این هفته کتابخانه شهدای مدافع حرم در شهرک مهر رازی کرمانشاه، یک باب کتابخانه در شهر ازگله و ۲ سالن مطالعه در شهر سرپل‌ذهاب افتتاح می‌شود.

وی به خسارت کتابخانه‌ها به دنبال زلزله سال قبل اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر ۷ کتابخانه در این مناطق تعطیل است و فعالیت خود را در کانکس انجام می دهند.

حسنی‌خوانسار از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب در این هفته خبر داد و گفت: عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان از دیگر برنامه های پیش‌بینی شده برای این هفته است.

وی عنوان کرد: دورهمی کودکانه، مراسم یادبود درگذشتگان در پی زلزله سال قبل، برگزاری مراسم گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی، طرح جمع آوری کتاب، برگزاری ۱۳۴ نشست کتاب خوانی در مدارس و کتابخانه‌های عمومی سطح استان، برگزاری ۳۰ مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های هفته کتابخوانی است.

 

انتهای  پیام/ز

 

مراسم یادبود درگذشتگان در پی زلزله سال قبل،

برچسب ها: کتاب ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.