سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف کارت سوخت در همه شهرستان های کرمان

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: باتوجه به اینکه طرح حذف کارت‌های سوخت در چند شهرستان شرق و جنوب با موفقیت انجام شده واین طرح در همه شهرستان‌های جنوب و شرق استان در مورد بنزین و گازوییل انجام میشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان امروز تشکیل جلسه داد.

در این نشست روند حذف کارت‌های آزاد سوخت در شهرستان‌های رودبار جنوب ،قلعه گنج ،ریگان و فهرج بررسی و مصوب شد در همه شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کارت‌های آزاد از جایگاه‌ها حذف شود.

همچنین مصوب شد از تحویل سوخت به کامیون‌های فاقد بار جلوگیری شود.

ملانوری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان گفت: باتوجه به اینکه طرح حذف کارت‌های سوخت در چند شهرستان شرق و جنوب با موفقیت انجام شده است و حدود سی درصد  عرضه سوخت کاهش پیدا کرده است این طرح در همه شهرستان‌های جنوب و شرق استان در مورد بنزین و گازوییل انجام میشود.

وی افزود: مردم باید از کارت‌های شخصی خود استفاده کنند و در صورت مفقود شدن نسبت به تهیه کارت المثنی اقدام کنند.

وی همچنین گفت: در جنوب و شرق استان از این به بعد به کامیون‌های فاقد بار نیز سوخت تحویل نمیشود مگر موارد استثنایی با تایید دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد.

در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سوخت همچنین بر ثبت همه انبار‌های اصناف و فعالین اقتصادی در سامانه ثبت انبار‌ها تاکید شد در صورت ثبت نشدن انبار و رسید حواله کالا‌های موجود در چنین انبار‌هایی بعنوان کالای احتکاری محاسبه خواهند شد.

انتهای پیام/ی

کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان امروز تشکیل جلسه داد

برچسب ها: قاچاق ، شرکت ملی نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.