سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر بازرسی اصناف خراسان رضوی:

با ورود کالاهای جدید احتکار دیگر صرفه اقتصادی ندارد/مشکلی در تامین کالا‌های اساسی نداریم و تا دو سال انبار‌ها تامین هستند

مدیر بازرسی اصناف خراسان رضوی گفت:پرونده‌های احتکار بسته و منتفی شده است.
 
امیر دلدار مدیر بازرسی اصناف خراسان رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  گفت: با توجه به وارد شدن کالا‌های جدید احتکار دیگربرای کسانی که این کار را انجام می دهند صرفه اقتصادی ندارد و پرونده‌های آن منتفی شده است.

وی با اشاره به پرونده‌های پیشین احتکار تصریح کرد: چند انبار شکر، برنج، روغن، رب و عدس کشف شده بود که علاوه بر تعزیرات دستگاه قضایی هم ورود پیدا کرد و در نهایت موفق به توزیع کالا‌ها بین مردم شدیم.

مدیر بازرسی اصناف خراسان رضوی گفت: در جامعه بحثی که توجه ویژه ای به آن شده،  ثبات  قیمت کالا‌ها  است که در حال بررسی و تحقیق در رابطه با این موضوع هستیم.

دلدار با بیان بحث گرانی‌ها و اهمیت رفتار مردم در برابر کالا‌های اساسی موجود ادامه داد: ما مشکلی در  تامین و تهیه کالا‌های اساسی نداریم و تا دوسال انبار‌ها تامین هستند، اما نحوه مدیریت انبار‌ و برخورد مردم با این کالا ها بسیار مهم است، بهتر است، در حد نیاز خود خرید‌ها را انجام دهند.

وی تصریح کرد: حساسیت کارما بیشتر بر  روی موضوعاتی است که مردم با آن درگیر هستند مانند بحث کالا‌های اساسی، پکیج‌ها به علت سرما و همچنین درحوزه خدمات فنی و خدماتی، سلامت و امنیت غذایی و رسیدگی به شکایات نیز ورود می‌کنیم.

مدیر بازرسی اصناف خراسان رضوی با شاره به اینکه عمده کار تعزیرات به شرایط بستگی دارد، گفت: ما در دهه آخر صفر طرح ویژه این ایام را داشتیم و نیرو‌های مان را بر روی آن متمرکز کردیم.

انتهای پیام//آ.ح


کالا‌های اساسی تا دو سال تامین می شوند

برچسب ها: احتکار ، قوه قضاییه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.