سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: اصفهان ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارد و می‌تواند جزو رتبه‌های برتر صنعت فناوری اطلاعات در کشور باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حمیدرضا طباطبایی عصر دیروز در افتتاحیه نمایشگاه اتوکام اصفهان با اشاره به بروز خشک‌سالی در استان اصفهان اظهار داشت: بخش اعظمی از اقتصاد اصفهان در بخش کشاورزی متمرکز بوده و با بروز مشکلات جوی در این استان، به نظر می‌رسد شرایط خشک‌سالی همچنان پایدار باشد.

وی در ادامه افزود: از رحمت الهی ناامید نیستیم اما باید برای شرایط خشک‌سالی آماده باشیم و برخی رویکردها در صنایع و برنامه‌ریزی اقتصادی استان باید تغییر کند و حوزه فناوری اطلاعات می‌تواند فرصتی در این زمینه فراهم کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان همچنین تصریح کرد: اصفهان ظرفیت‌های بالایی در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارد و می‌تواند جزو رتبه‌های برتر صنعت فناوری اطلاعات در کشور باشد.

طباطبایی اشاره‌ای به وضعیت بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران کرد و در این رابطه بیان داشت: این بار تحریم‌ها به دست آمریکا و شخص آقای ترامپ وضع شده و تفاوت‌هایی با دور قبلی تحریم‌ها دارد؛ در دور قبل، اجماع گسترده جهانی و قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران وجود داشت اما در شرایط فعلی، این تفاوت خیلی بارز است و در حال حاضر، آمریکا تنهاست و این اجماع علیه آمریکا خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان در پایان تأکید کرد: نظام هستی بر اساس سنت‌های الهی اداره می‌شود که این نظام متأثر از قوانین الهی است و هیچ‌گاه عهدشکنی نتیجه مثبتی نداشته است و همه ما این اعتقاد را داریم که چون عهدشکنی از سوی آمریکا بوده، ما قطعاً سربلند بیرون می‌آییم و این دوره، کوتاه و گذرا خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه اتوکام اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.