سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری بیش از 6 میلیارد ریال صدقه در همدان

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از جمع آوری  6 میلیارد و 300 میلیون تومان صدقه در 7 ماهه امسال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قاسم یارمحمدی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان به جمع آوری بیش از 7 میلیارد تومان صدقه اشاره کرد و افزود: از این میزان صدقات، 990 میلیون تومان در ماه صفر جمع‌آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد:صدقات جمع‌آوری شده در زمینه حمایت، مسکن، خودکفایی و فرهنگی هزینه شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان بیان کرد: ۳ میلیارد تومان آن در حوزه حمایت در زمینه‌های کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب دینی، جهیزیه، کمک‌های موردی، بهداشت نیازمندان، ارائه خدمان فرانشیز و خدمات ویژه درمان در منطق شهری و روستایی، آگاه‌سازی، آموزش و مشاوره و زمینه‌های دیگر بوده است.

یار محمدی افزود: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حوزه مسکن برای ساخت و تعمیر منزل مددجویان هزینه شده است.

وی ادامه داد: ۵۶۱ میلیون تومان در حوزه فرهنگی در زمینه آموزش و آگاه‌سازی خانواده‌های تحت حمایت، برگزاری اردوهای آموزشی- تربیتی درون و برون استانی مددجویان به عتبات عالیات مشهدمقدس، قم و جمکران، غنی‌سازی اوقات‌فراغت با برگزاری کانون‌های دائم و موقت برای مددجویان و ارائه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان هزینه شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در پایان ادامه داد: مابقی پول‌های جمع‌آروی شده در زمینه خودکفایی و اشتغال مددجویان و آموزش و مهارت آنها هزینه شده است.

انتهای پیام/ب

جمع آوری 990 میلیون تومان در ماه صفر توسط همدانی ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.