سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش خانواده و سواد رسانه ای با محوریت فضای مجازی

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: همایش خانواده و سواد رسانه ای با محوریت فضای مجازی برای همه خانواده ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زهرا حسینی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در جلسه ستاد خانواده و فضای مجازی گفت: توانمند سازی زنان روستایی در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه ای یکی از محورهای مهمی است که بایستی به آن توجه شود و همایشی در این خصوص تحت عنوان خانواده و سواد رسانه ای در تاریخ 21 آذر با رویکرد تخصصی آموزش برای مربیان و نگاه عمومی موج سازی برای همه خانواده ها برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: خیلی از بانوان ما در روستاها تحصیل کرده هستند و می توانیم با آموزش استفاده از فضای مجازی، به آن ها کمک کنیم تا در حوزه اقتصادی و اجتماعی فعال شوند که در این ارتباط سه روستای چترود، رحیم آباد و ساردوئیه به عنوان پایلوت این آموزش انتخاب شدند .

زین الدینی ، مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی نیز در این جلسه تصریح کرد: بحث سواد رسانه ای جامعه و اهمیت فضای مجازی در شرایطی که دشمن به گونه ای همه جانبه در جنگی رسانه ای؛ نظام خانواده، انقلاب و اعتقادات را نشانه گرفته است باید جدی گرفته شود.

وی گفت: باید همه دستگاه های ذیربط تلاش کنند در جهت افزایش آگاهی اجتماعی از اهمیت فضای مجازی گام بردارند و حتی اگر بخشی از سرفصل کتب درسی را به آموزش سواد رسانه ای به خصوص برای نوجوانان اختصاص دهیم ضرورت دارد.


انتهای پیام/س

 

برگزاری همایش خانواده و سواد رسانه ای با محوریت فضای مجازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.