سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطاء نخستین گواهینامه جهانی گردشگری UNWTO به شرکت علیصدر

دبیرکل اجلاس جهانی گردشگری از اعطا نخستین گواهینامه جهانی گردشگری UNWTO به شرکت سیاحتی علیصدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل اجلاس جهانی گردشگری در دیدار با مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر بیان کرد: این اقدام به پاس تلاش مسئولان شرکت سیاحتی علیصدر در توسعه گردشگری ایران صادر می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان این شرکت تلاش زیادی برای برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری انجام دادند و میزبان شایسته ای برای این اجلاس هستند.

دبیرکل اجلاس جهانی گردشگری ادامه داد: هدف از برگزاری این اجلاس ها استفاده از ایده ها و تجربیات جدید اعضا و به اشتراک گذاشتن تجربیات آنها برای سایر کشورها است.

پولولیکاشویلی افزود: همچنین به پاس قدردانی از شرکت سیاحتی علیصدر، رتبه این شرکت در اجلاس ارتقا پیدا می کند و تجربیات علیصدر برای دیگر اعضا به اشتراک گذاشته می شود.

دبیرکل اجلاس جهانی گردشگری از عضو شرکت سیاحتی علیصدر در آکادمی تازه تاسیس اجلاس جهانی گردشگری پیشنهاد داد.

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز در این دیدار گفت: غار علیصدر که بزرگترین غار آبی جهان است سالانه نزدیک به یک میلیون گردشگر ازاین غار بازدید می کنند.

حمیدرضا یاری با بیان اینکه عمده گردشگران خارجی این غار از کشورهای اروپایی هستند، اظهار داشت: گردشگران آلمانی بیشترین بازدید را از غار علیصدر داشتند.

عضو هیات رئیسه اجلاس جهانی گردشگری با اشاره به اینکه توسعه گردشگری پایدار مهمترین هدف این شرکت است و خاطرنشان کرد: با وجود بازدیدهای میلیونی از غار در سالیان گذشته توانستیم اکوسیستم غار را به خوبی حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر ادامه داد:امیدواریم ارتباط اجلاس با شرکت سیاحتی علیصدر مداوم باشد و از تجربیات ما در توسعه صنعت گردشگری استفاده شود.

انتهای پیام/ب

نخستین گواهینامه جهانی گردشگری UNWTO به علیصدراعطا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.