سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تریلر سینماتیک Just Cause 4 منتشر شد +فیلم

استودیوی Square Enix تریلری سینماتیک از بازی جدید Just Cause 4 را منتشر کرده است که در آن ویژگی‌های جالب بازی مشخص می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قطعا کسانی که به بازی‌های ویدئویی اکشن علاقه دارند، یک بار نام بازی Just Cause را شنیده‌اند. Just Cause نام یکی از فرنچایزهای کمپانی Square Enix است که در کنار سبک اکشن خود، سبک ماجراجویی را هم به آن اضافه کرده است و گیمر می‌تواند در جهان باز آن هر مأموریتی را که قصد دارد، انجام دهد و با هر وسیله نقلیه یا هر نوع سلاحی دشمنان را از پار درآورد. کمپانی Square Enix به تازگی یک تریلر سینماتیک از Just Cause 4 منتشر کرده است که جذاب بودن این پیش نمایش جذابیت آن را به نمایش گذاشته و انتظار برای این بازی هیجان‌انگیز را سخت‌تر کرده است.

Square Enix این تریلر جدید را در مراسم X018 مایکروسافت که در مکزیکو سیتی برگزار شده بود، به نمایش گذاشت. پس از نمایش این تریلر در طول مراسم، فرانچسکو آنتولینی، مسئول استودیوی سازنده بازی، Avalanche Studios روی سن آمد و درباره ویژگی‌های جدید و بخش‌های مهم این بازی مهیج صحبت کرد. یکی از این ویژگی‌های جدید، خرید وسایل مختلف از فروشگاه بازی است که به شخصیت اصلی داستان، ریکو وایل ای کمک کند مأموریت‌ها را جلو ببرد. ریکو همچنین دارای لباسی است که بال دارد و می‌تواند در هوا با آن پرواز کند.

نقش اصلی تریلر جدیدی که Square Enix از Just Cause 4 منتشر کرده، گردبادی است که در اکثر صحته‌های بازی دیده می‌شود و کل فضای بازی را در هم می‌پیچد. این گردباد توسط دشمنان تیم ریکو شکل می‌گیرد و هر لحظه امکان دارد تمام نقشه‌هایی را که ریکو در سر دارد، به هم بزند. این طوفان در صحنه بازی باعث می‌شود که تمام وسایل نقلیه روی هوا بلند شوند، هواپیماها سقوط کنند و دیگر اوضاع نابسامانی در صحنه دیده شود اما ریکو، همان شخصیتی که گیمر آن را کنترل می‌کند، بدون هراس از مرگ از این شرایط می‌گذرد و کنترل اوضاع را به دست می‌گیرد.

گفتنی است، عنوان Just Cause 4 قرار است در تاریخ 4 دسامبر (13 آذر) برای دو کنسول خانگی PS4 و Xbox One و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از این بازی و هیجان بالای آن را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.


بیشتر بخوانید: تریلر جدید Hitman 2 منتشر شد +فیلم


انتهای پیام/

تریلر سینماتیک بازی Just Cause 4 را ببینید +فیلم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.