سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛علی آشتاب،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در این استان خبر داد.

علی آشتاب بیان کرد: در استان لرستان شاهد اجرایی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی مختلفی هستیم به نحوی که در سال ۹۶ و ۹۷ پیگیری‌های زیادی برای تخصیص اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال روستایی در مرحله اول ۱۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای استان لرستان سهمیه در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه با تلاش مدیریت ارشد استان تاکنون ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۷۰ طرح پرداخت شده و یا عقد قرارداد شده‌اند که با عملیاتی شدن این طرح‌ها زمینه برای ایجاد ۳ هزار و ۷۷۳ فرصت شغلی مهیا خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت مرحله دوم تسهیلات اشتعال روستایی در لرستان، افزود: علاوه بر تسهیلات پرداختی با اقدامات انجام شده بالغ بر ۲۵۹ میلیارد تومان طرح مصوب شده آماده داریم که مطمئنا با ابلاغ مرحله دوم شرایط برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان مهیا خواهد شد و با پرداخت این میزان تسهیلات بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

آشتاب ادامه داد: همچنین در حوزه اشتغال فراگیر تاکنون ۹۴ طرح با مبلغ ۱۰۷ میلیارد تومان موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

وی عنوان کرد: به هرحال باید پذیرفت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی ایجاد شغل نیست بلکه دبیرخانه و هماهنگ کننده میان دستگاه‌های اجرایی است و از سوی دیگر وزارت کار متولی سرشماری نیروی کار نبوده و این اقدام توسط مرکز آمار ایران انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

 

پرداخت ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.