سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در تربت جام گامی در حفظ پاکی هوا

دانشکده کشاورزی تربت جام با واگذاری دوچرخه به کارمندان، آن‌ها را به استفاده از این وسیله پاک در تردد‌های روزانه تشویق کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حبیب مغربی، رئیس هیئت دوچرخه سواری تربت جام گفت: دانشکده دامپروری وکشاورزی تربت جام ۲۰ دستگاه دوچرخه خریداری دراختیار کادراداری این دانشکده قرار داده است تا ازاین وسیله برای تردد ورفت وآمد از دانشکده به منزل استفاده کنند.

وی افزود: امید است سایر ادارات شهرستان هم با الگوگرفتن ازدانشکده دامپروری وکشاورزی با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم شرایط را برای جلوگیری ازآلودگی محیط زیست فراهم کنند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری تربت جام گفت: همایش سه شنبه‌های بدون خودرو ازدوسال گذشته ازسوی اداره ورزش وجوانان وهیئت دوچرخه سواری تربت جام دراین شهرستان برگزار می‌شود، اما ادارات شهرستان ازاین حرکت مردمی استقبال زیادی نکرده اند.

پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، پویشی است با هدف استفاده کمتر از خودرو‌های تک‌سرنشین تا از این طریق شهروندان، دست‌کم در روز سه‌شنبه به‌جای استفاده از خودروی شخصی، گزینه‌های مفیدتری مثل دوچرخه‌سواری، پیاده روی، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و لااقل استفاده از خودروی اشتراکی را برای انجام کار‌های روزمره جایگزین کنند.

انتهای پیام// س. ج.

پویش سه شنبه‌های بدون خودرو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.