سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریادار سیاری در نشست خبری مطرح کرد؛

جزئیات مسابقات تیروکمان نظامیان جهان/ سطح بالای دیپلماسی دفاعی

معاون هماهنگ کننده ارتش جزئیات برگزاری مسابقات تیروکمان نظامیان جهان در تهران را تشریح کرد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و رئیس ستاد مسابقات تیروکمان نظامیان جهان در نشست خبری اولین دوره مسابقات قهرمانی تیر و کمان نظامیان جهان(سیزم) که بعدازظهرامروز (یکشنبه) در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد اظهارداشت: میزبان اولین دوره مسابقات تیر و کمان نظامیان جهان با شرکت ۱۰۰ ورزشکار از ۷ کشور چین، روسیه، اوکراین، کره شمالی، سریلانکا، برزیل، و ایران هستیم که از ۲۰ تا ۲۵ آبان در سایت تیرو کمان ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات در ایران اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا سیزم ایران را واجد شرایط برگزاری این مسابقات دانسته است.

امیر سیاری با بیان اینکه بانوان و آقایان در دو رشته کامپوند و ریکرو در مسابقات شرکت می‌کنند، افزود: تیم نیروهای مسلح ایران از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در این مسابقات شرکت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش مهمترین و بزرگترین سرمایه یک سازمان را نیروی انسانی آن دانست و گفت: نیروی انسانی باید شاداب، پویا و متحرک و روبه جلو باشد به همین دلیل ورزش برای بالا بودن سلامت و شادابی اهمیت بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه در نیروهای مسلح برای اینکه بتوانیم از نیروی انسانی شاداب و پویا برخوردار باشیم ورزش در اولویت بالائی برخوردار است، تصریح کرد: از سوی دیگر اگر بتوانیم به واسطه ورزش با کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنیم، نشان دهنده سطح بالای دیپلماسی دفاعی نیروهای مسلح ایران است. اینکه ورزشکارانی از ۶ کشور مختلف جهان امروز در ایران حضور دارند سطح بالای دیپلماسی دفاعی نیروهای مسلح را نشان می دهد.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: تمام تلاش ما این است که شان جمهوری اسلامی را در برگزاری مسابقات قهرمانی تیر و کمان نظامیان جهان (سیزم) رعایت و مسابقات را به بهترین نحو اجرا کنیم و طبعا به دنبال کسب مقام قهرمانی هم هستیم.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال توانست مسابقات غواصی نوشهر را به شکل بسیار خوب و شَکیل برگزار کند و ضمن کسب عنوان قهرمانی، موفق شد دیپلماسی دفاعی جمهوری اسلامی ایران را ارتقا دهد.

رئیس ستاد ارتش در پایان گفت: هدف ارتش از تیم‌داری در برخی از رشته‌ها، قهرمانی در مسابقات داخلی نیست بلکه ارتقای توان جسمانی در جهت ارتقای توان دفاعی و رزمی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.