سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص هفت میلیارد ریال به حوزه اشتغال معلولین تایباد

رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: امسال هفت میلیارد ریال به حوزه اشتغال معلولین تایباد اختصاص یافت و ۲۳ نفر مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افسانه فدایی رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: اشتغال ۲۳ نفر از معلولین با اعتبار چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اجرایی شده است.

وی ادامه داد: بهزیستی این شهرستان ۵۲۱ زن سرپرست خانوار را زیر پوشش دارد که از ۲ هزار نفر سرپرستی می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: شهرستان تایباد ۱۱۳ خانواده دارای ۲ معلول دارد که ۳۰ درصد از این خانواده‌ها فاقد واحد مسکونی بوده و درسال گذشته ۱۴ واحد مسکونی شهری و روستایی به این افراد تعلق گرفت.

افسانه فدایی افزود: در حال حاضر بهزیستی تایباد به دو هزار و ۹۳۹ نفر معلول خدمات می‌دهد که از این تعداد فقط ۴۸۲ نفر مستمری دریافت می‌کنند و ۹۰۰ پرونده دریافت مستمری پشت نوبت قرار دارند.

وی از غربالگری بینایی سنجی سه هزار کودک بین سنین سه تا ۶ سال در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این طرح در تمامی مهد کودک ها. مهد قرآن‌ها و پیش دبستانی‌های این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

بهزیستی شهرستان تایباد به بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه‌های توانبخشی. پیشگیری. حمایتی و مشارکت‌های مردمی خدمات ارایه می‌کند.

انتهای پیام//آ. ح


خدمت رسانی بهزیستی تایباد به دو هزار و ۹۳۹ نفر از معلولین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.