سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان در قم

پایان مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان در قم و کلاس ‌کنترل و ارتقا درجه داوری کشتی از جمله خبرهای کشتی قم است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان قم یادواره زنده یاد حاج سید تقی کمالی شنبه شب با شرکت ۱۳۵ شرکت کننده در ۶ وزن در خانه کشتی برگزار وبا معرفی برترین‌ها به اتمام رسید.

در این مسابقات امیر رضا گل محمدی، امیرعباس هاشمی، مهدی شوندی، علی محمدی، محسن حامدی و امیرحسین رازگردانی، کشتی گیران نوجوان و آینده دار قمی در اوزان مختلف عنوان نخست را کسب کردند.

همچنین چهره تیم‌های راه یافته به دیدار فینال و رده‌بندی لیگ کشتی نوجوانان آزاد قم مشخص شد. در این مسابقات در گروه یک تیم‌های بیطرفان و پوریای ولی و در گروه دوم تیم‌های سلطانی نژاد و خانه کشتی توانستند به نیمه نهایی صعود کنند.

نفرات برتر این رقابت‌ها پنج آذر در مسابقات قهرمانی کشور به نمایندگی از استان قم بروی تشک خواهند رفت و پیش بینی می‌شود مدال یا مدال‌هایی برای کشتی قم در این مسابقات کسب شود.

خبر دیگر از کشتی قم این که کلاس کنترل و ارتقا درجه داوری کشتی ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در قم برگزار می‌شود. بر این اساس پذیرش متقاضیان ظهر پنجشنبه ۲۴ آبان صورت می‌گیرد و این دوره با مدیریت علی‌رضا حسن زاده در اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان در قم برگزار شد

برچسب ها: سرویس ورزشی ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.