سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور پیمانکاران و مدیران حوزه شهری کهگیلویه وبویراحمدبرگزار شد:

همایش آموزشی قیر و آسفالت در یاسوج

همایش آموزشی قیر و آسفالت با حضور کارشناسان حوزه راه، پیمانکاران و مدیران حوزه شهری کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه وبویراحمد در این همایش گفت: این همایش با هدف بالا بردن دانش کارشناسان، روسا و مدیران مرتبط با صنعت قیر و آسفالت برگزارشد.
جنتی با بیان اینکه کهگیلویه وبویراحمد به واسطه چهارفصل بودن نیازمند قیربا کیفیت و متناسب با شرایط آب و هوایی است افزود: برپایی چنین دوره های برای افرادی که درحوزه راهسازی فعالیت می کنند ضروری است.
دبیراین همایش نیز با تشریح راهکارهای شناسایی قیر باکیفیت و استفاده صحیح ازقیر درحوزه های عمرانی وراه سازی گفت: با توجه به اهمیت روزافزون راه ها در صنعت کشور، لزوم جهت ‏دهی به مطالعات، طرح ‏ها و مسائل اجرایی این حوزه نیز نیازمند توجه ویژه ای است.
سعید گودرزی با اشاره به اهمیت قیردر حوزه آسفالت و راهسازی ادامه داد: کیفیت مطلوب قیر از جمله عوامل قوام و پایداری جاده‌ها در کشور است وتدوین استاندارد ملی آسفالت ،انتقال دانش و تجربه به پیمانکاران و کارخانه داران آسفالت با هدف افزایش کیفی کار راهسازی ضروری است. 
این همایش با حضور بیش از 150 نفر از مسئولان و کارشناسان اداره های راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای، سازمان نوسازی، بنیاد و مسکن و شهرداری های کهگیلویه وبویراحمد در سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد.

 انتهای پیام/غ

تاکید بر افزایش کیفیت قیر در راهسازی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.