سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قم عنوان کرد؛

تولید برق از انرژی های پاک از اولویت های کشور است

صادقی گفت:اولویت کشور را تولید برق از طریق انرژی‌های پاک است که با جذب سرمایه گذاران برای احداث نیروگاه‌های برق خورشیدی درقم شاهد استفاده بیشتر از انرژی‌های پاک در قم باشیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سید مهدی صادقی استاندارقم عصر دیروز در آیین افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی استان قم در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاران در استان قم گفت:برای بحث توسعه استان مساله سرمایه گذاری دارای اهمیت است و باید مدیران قم با درک این مساله به دنبال حمایت از سرمایه گذاران باشند.

استاندار قم اضافه کرد: باید به دنبال تربیت مدیران با تفکر توسعه یافته باشیم تا پیشرفت کشور را شاهد باشیم، تغییر تفکر مدیران موجب افزایش بهره وری در کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: نقدینگی و سرمایه در کشور کم نیست، اما باید موانع پیش روی سرمایه گذاران برداشته شود تا شاهد توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در کشور و استان قم باشیم، نه اینکه سرمایه گذاران برق خورشیدی به جای احداث نیروگاه‌ها در قم به سراغ استان‌های دیگر بروند.

صادقی با اشاره به ظرفیت برای تولید برق خورشیدی در استان قم اظهار کرد: زمینه برای واگذاری زمین برای احداث 100 مگاوات برق خورشیدی در استان وجود دارد، استقبال سرمایه گذاران از احداث نیروگاه‌های برق خورشیدی در قم خوب بوده است.

وی اولویت کشور را تولید برق از طریق انرژی‌های پاک دانست و تصریح کرد: در این راستا قطعه زمینی به مساحت هزار هکتار در استان قم برای احداث نیروگاه 500 مگاواتی تولید برق خورشیدی مشخص شده است که به دنبال ایجاد زیرساخت‌ها در این قطعه زمین هستیم.

استاندار قم یادآورشد: امیدوار هستیم که با جذب سرمایه گذاران برای احداث نیروگاه‌های برق خورشیدی در استان قم شاهد استفاده بیشتر از انرژی‌های پاک در این استان باشیم.

انتهای پیام/ح

انتخاب زمین برای احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق خورشیدی در قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.