سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راسک گرمترین شهر کشور شد/زاهدان سردترین شهر استان

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: زاهدان در شبانه روز گذشته با دمای ۶.۵ درجه سلسیوس خنکترین شهر استان و راسک با دمای ۳۴ درجه سلسیوس گرمترین شهر کشور شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان وبلوچستان؛ محمود دیانتی گفت:پس از زاهدان، سراوان با دمای هشت درجه سلسیوس در بامداد امروز دومین شهر خنک سیستان و بلوچستان شد.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته حداقل پنج شهر سیستان و بلوچستان دمای بالای ۳۰ درجه را تجربه کرده اند، افزود: شرایط دمایی فعلی تا فردا ادامه دارد، اما از روز دوشنبه هفته جاری روند کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما در نیمه شمالی این استان رخ خواهد داد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سرعت باد از فردا دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در شهر‌های شمالی استان به ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت افزایش خواهد یافت و در برخی نقاط سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.

دیانتی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته وزش باد قابل توجهی بویژه در شمال سیستان و بلوچستان نداشتیم، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بیشینه سرعت وزش باد در زابل به حدود ۳۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

انتهای پیام/پ

هواشناسی سیتان و بلوچستان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.