سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام ۴۳۲ واحد تولیدی استان سمنان در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات بانکی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون ۱۳۶ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان  صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در یک‌صد و بیست و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: هدف از ایجاد این کارگروه رفع موانع تولید و کمک به بازگشت واحدهای صنعتی و تولیدی به چرخه اقتصادی می باشد که در این راستا ۶۶واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند.

وی افزود: بالغ بر ۲۷۶ میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها پرداخت می‌شود که همکاری و مساعدت بانک ها در ارائه تسهیلات لازم به واحدهای دارای مشکل می‌تواند به رونق اقتصادی و افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان بسیار کمک کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهارداشت: با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال برای ۳۰۰نفر فراهم خواهد شدکه از این تعداد واحد مشمول دریافت تسهیلات ۴۵ واحد به بخش صنعت، ۲۰ واحد کشاورزی و یک واحد گردشگری را شامل می‌شود.

وی از بررسی مشکلات بانکی، مالیات و تامین اجتماعی چهار واحد تولیدی در این نشست خبر داد و گفت: در بخش رفع موانع تولید این کارگروه تاکنون مشکلات ۶۳۹ واحد تولیدی استان بررسی‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عنوان داشت: برای رفع موانع تولید تاکنون یک هزار و ۵۱۵ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی اظهار داشت: ۴۴درصد مربوط به امور بانکی و تسهیلات، ۱۸درصد مربوط به امور زیربنایی، ۱۶ درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۱درصد مربوط به تامین اجتماعی است که ۷۳ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اجرا قرار دارد.

انتهای پیام/ م

ارائه تهسیلات بانکی به ۶۶ واحد تولیدی در استان سمنان

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.