سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه بیش از ۲ میلیاردی برای ایمن سازی مدارس حاشیه جاده‌ها در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تا پایان امسال ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ایمن سازی مدارس روستایی حاشیه جاده‌های استان هزینه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی هدف از اجرای این طرح‌ها را ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان از جاده عنوان کرد و گفت: امسال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای ایمن سازی فیزیکی و ۴۰۰ میلیون ریال برای ایمن سازی آموزشی مدارس حاشیه جاده‌های استان هزینه می‌شود.

وی با بیان این که امسال ایمن سازی فیزیکی هفت باب مدرسه در استان مصوب شده است، افزود: تلاس داریم این رقم به ۱۰ مدرسه افزایش یابد و ایمن سازی آموزشی ۲۵ باب مدرسه هم در استان مصوب شده است که هدف ما افزایش این رقم به ۳۰ مدرسه است.

بدیعی مقدم ایمن سازی فیزیکی در مدارس را شامل نصب چراغ چشمک زن، خط کشی جاده و خط نوشته و ایمن سازی آموزشی را شامل اقدامات آموزش نحوه تردد ایمن دانش آموزان، افزایش دانش ایمنی ترافیک و آموختن مهارت در این حوزه با توزیع اقلام آموزشی، کتاب و جلیقه‌های شبرنگ اعلام کرد.

گفتنی است: ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز خراسان شمالی در ۱۹۰ آموزشگاه روستایی حاشیه جاده مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام / ب 

تحصیل ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مدارس حاشیه جاده‌های خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.