سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای:

شهدا بلند قامتان فکری کشور هستند/دستاوردهای ایران با وجود تحریم ها دنیا را مبهوت کرده است

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای گفت: شهدای بلند قامتان فکری ملت ایران هستند و سقف آزادی جامعه را بالا برده اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، از  قزوین ؛ علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی هسته‌ای در کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین با بیان اینکه آزادی رابطه مستقیم با قامت فکری دارد گفت: شهدا با عنوان بلند قامتان فکری، سقف آزادی را برای ما بالا بردند تا ملت ایران غلام حلقه به گوش استکبار نباشد.

صالحی اضافه کرد: اگر در جامعه‌ای سقف آزادی کوتاه باشد در آن قد آدم‌های بزرگ خمیده  می‌شود و حذف خواهند شد.

وی گفت: در این گونه جوامع انسان‌های جولان می‌دهند که فلسفه زندگی را نمی‌دانند و طعم آزادی را نچشیده اند.

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای گفت: آزادی به معنای رها شده از ظلم و ظالم و کرنش نکردن در مقابل استکبار است.

صالحی اضافه کرد: انرژی هسته‌ای برای دشمنان یک بهانه است و اگر این موضوع را کنار بگذاریم آن‌ها به سراغ بهانه دیگری خواهند رفت.

وی گفت: آنان به دنبال این هستند که ملت ایران مجدد در مدار سیاسی آن‌ها قرار بگیرند و سقف آزادی ما را کوتاه کنند تا در مقابل اراده استکبار چیزی نداشته باشیم.

رئیس سازمان انرژی هسته‌ای گفت: شهدا نیازی ندارند و برگزاری این کنگره‌ها برای این است که ما بدانیم در چه مسیری قرار داریم و برای چه هدفی حرکت می‌کنیم.

دستاوردهای ایران با وجود تحریم ها دنیا را مبهوت کرده است

علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه تحریم‌ها پیشرفت ایران اسلامی را متوقف نخواهند کرد، افزود: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با مساله تحریم‌ها آشنا هستند و سیاست آمریکا در این زمینه موضوع تازه و جدیدی برای کشور نیست.

وی اظهار داشت: اکنون ایران بعد از چهل سال از گذشت انقلاب با وجود همه فشارها، محدودیت ها، هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های فلج کننده به موفقیت‌های بسیاری دست یافته که استکبار جهانی و دشمنان را مات و مبهوت ساخته است.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ملت ایران علیرغم تمامی تحریم‌ها روی پای خود ایستاده است و با همت بلندقامتان و شهدای گرانقدر این ملت به جایی رسید که موشک‌های دوربرد و دستاورد‌های هسته‌ای ایران زبانزد جهان شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای بخشی از توانمندی‌های عظیم ملت ایران به نمایش درآمده که با وجود فشار‌ها و محدودیت‌های بسیار به دست آمده است و اگر این فشار‌ها نبود دستاورد‌های عظیمی تری به دست می‌آمد.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به کنگره سه هزار شهید استان قزوین افزود: شهدا نشانه‌های راه ما هستند تا ما راه را گم نکرده و در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم.دستاورد‌های ایران با وجود تحریم‌ها دنیا را مبهوت کرده است.

همچنین صبح امروز علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی هسته‌ای قبل از آغاز کنگره شهدای استان قزوین نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای و موشکی کشور را افتتاح کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.