سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

۳۰ میلیون از مراجعه مردم به دفاتر ثبت اسناد و املاک کاهش یافته است

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۳۰ میلیون از مراجعه سالانه مردم به دفاتر ثبت اسناد و املاک در کشور را کاهش داده ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ احمد تویسرکانی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی، گفت:اکنون بیش از ۷ هزار دفترخانه در سراسر کشور فعالیت می‌کنند که حجم زیادی از مکاتبات دفتری این دفترخانه‌ها حذف و بسیاری از مکاتبات ستنی و دستی کم شده و منجر به افزایش حجم خدمات ارائه شده گردیده است.

وی با بیان اینکه می‌توان با برنامه ریزی بعضی از مشکلات مردم که نارضایتی آنان را به دنبال دارد حل کرد، تصریح کرد:بخشی از مشکلات کشور بخاطر عقب ماندگی روش‌های اداری است که باید باتوجه به نیاز روز جامعه اصلاح شوند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه شفافیت و تسریع در کار مردم، عامل توسعه عدالت اجتماعی است، گفت: بخشی از تخلفات در محیط‌ها و روش‌های تاریک اداری شکل می‌گیرد.

تویسرکانی با بیان اینکه رشد بسیاری از تخلفات به علت پیچیدگی‌های اداری است، ادامه داد: مأموریت اصلی سازمان ثبت واسناد کشور افزایش بهره وری و کاهش پیچیدگی‌های اداری است.

معاون قوه قضائیه ثبت سنتی اسناد را منبع مشکلات موجود در زمین خواری دانست و گفت: اگر املاک دولتی در سیستم کاداستر ثبت شود، کسی اجازه زمین خواری املاک دولتی را به خود نمی‌دهد.

انتهای پیام //ف. ش


ماموریت سازمان ثبت اسناد و املاک افزایش بهره وری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.