سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف 400 ميليون ريال کفش قاچاق در کاشان

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت نیسان 361 جفت کفش خارجی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال را کشف و توقیف کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ " علي پوركاوه "فرمانده انتظامی شهرستان کاشان  با اعلام اين خبر اظهار داشت : ماموران پليس آگاهي شهرستان كاشان در راستاي اجراي عملیات مرصاد 14 و در پیروی از منويات مقام معظم رهبري در خصوص مبارزه بی امان با قاچاق کالا به منظور حمايت از كالاي ايراني به يك دستگاه خودروی وانت نيسان   مشكوك و آن را متوقف كردند .

وی افزود : پس از توقف خودرو ماموران طي بازرسي از آن تعداد 361 جفت كفش خارجي که فاقد هرگونه مدارک گمرکی و به صورت قاچاق حمل می شدند را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را 400 ميليون ريال اعلام کرد: گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ پورکاوه همچنین از دستگیری 4 خرده فروش مواد مخدر و کشف 2 کیلوگرم تریاک از آنان خبر داد و گفت: در ادامه اجرای عملیات مرصاد14 تعداد 14 سارق نیز دستگیر شدند که 11 نفر آنها سارق منزل، یک نفر سارق کش روزن ، یک نفر سارق داخل خودرو و یک نفر سارق سیم برق بودند.

 

انتهای پیام/م

 

توقیف کفش قاچاق در کاشان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.