سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوراللهی: ای کاش قهرمانی را به هواداران تقدیم می کردیم/ مهدی طارمی فقط مقصر مشکلات پرسپولیس نیست

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ای کاش قهرمانی را به هواداران تقدیم می کردیم اما خدا را شاکریم که نایب قهرمان شدیم.

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: هواداران بزرگترین سرمایه بازیکنان هستند که همواره پشت تیم هستند و ای کاش می شد قهرمانی را به آنها تقدیم کنیم اما با این حال خدا را شاکریم که نایب قهرمان شدیم. به هر حال شرمنده هواداران شدیم و ان شاالله بتوانیم در ادامه مسیر جبران و  دلشان را شاد کنیم. 

او درباره اینکه مهدی طارمی خیلی ناراحت است که شرایطی فراهم کرد که پرسپولیس 2 پنجره محروم شود و بازیکن نداشته باشد تا به اینجای کار و با دست بسته به دیدار فینال راه یابد، گفت: به هر حال یکسری از مشکلات دست به دست هم داد و نمی شد مهدی طارمی را فقط مقصر این اتفاق بدانیم . مهدی طارمی برای این باشگاه زحمت کشیده است و اینکه یکسری از مشکلات از قبل بود و بچه ها جنگیدند و در کنار هم بودند و تا این مرحله بالا آمدند اما کمبود بازیکن اذیتمان کرد و فشار روی بازیکنان بود و این چند ساعت پرواز که به ژاپن رفتیم و بعد به تهران برگشتیم.

همچنین بازی رفت در ژاپن نتیجه خوبی نگرفتیم و کارمان سخت شد اما خدا را شکر که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا آمدیم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم و دستشان را می بوسیم که  در این بازی سنگ تمام گذاشتند. 


بيشتر بخوانيد:

برانکو: به بازیکنانم افتخار می کنم/ تاریخ فوتبال آسیا چنین فینالی را ندیده بود 

تاج: در موضوع بازنشستگی تابع قانون هستم/ از نظر من پرسپولیس قهرمان آسیا است

اینفانتینو: تماشاگران ایرانی را اروپا هم ندارد


انتهای پیام/ 

اظهارات نوراللهی درباره نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.