سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام) از 21 آبان ماه آغاز می شود تا مردم این استان به مدت پنج روز برگزاری یک رویداد جذاب و پرمخاطب در حوزه فناوری های نوین شاهد باشند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام اداره رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ، این نمایشگاه که تا 25 آبان ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود ، در 3500 مترمربع فضای نمایشگاهی  دستاوردها، توانمندی ها و محصولات80 شرکت را به نمایش خواهد گذاشت.

شرکت هایی که در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری حضور خواهند داشت در حوزه های سخت افزار، نرم افزار، خدمات دولت الکترونیک ، تجارت الکترونیک ، شبکه های داده و امنیت تبادل اطلاعات ، مخابرات ، اینترنت ، آموزشی و پژوهشی فعال هستند که از آن جمله می توان به شرکت هایی مانند شبکیه ، مبین نت ، آسیاتک ، اصفهان صفر و یک و کارگزار من اشاره کرد.

همچنین شرکت مخابرات استان اصفهان ، نوین سیستم ، شهرک علمی تحقیقاتی ، پژوهشکده مواد و انرژی ، اداره کل ثبت احوال ، اداره کل امور مالیاتی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز به صورت فعال در این نمایشگاه حضور یافته اند.

بیست و چهارمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام) در حالی برگزار می شود که ایران یکی از کشورهای قدرتمند منطقه در این حوزه به شمار می رود و برای بازارسازی محصولات دانش بنیان حوزه ICT دارای ظرفیت ها و مزیت های صادراتی بسیاری است.

عمده این صادرات به چهار کشور عراق ، افغانستان ، عمان و ترکیه صورت می گیرد و بر همین اساس هدف اصلی حضور شرکت‌های داخلی در نمایشگاه هایی مانند اتوکام اصفهان ، علاوه بر برقراری ارتباط با فعالان صنعت فاوای کشور برای بهبود کیفت محصولات تولیدی به منظور صادرات به بازارهای منطقه ، بازارسازی برای محصولات دانش بنیان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات هم خواهد بود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام) از 21 تا 25 آبان ماه برگزار می شود و علاقه مندان برای بازدید از آن می توانند طی ساعات 15 تا 21 به محل برپایی نمایشگاه های بین المللی استان واقع  در پل شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اصفهان میزبان نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.